Bestellen bij Ekoshop Tillvaro
Wil je iets moois bestellen bij Ekoshop Tillvaro? Hier lees je precies hoe dat werkt!
🛍 Hoe plaats ik een bestelling?
- Voeg je gewenste producten toe aan je winkelmandje via de oranje knop "Toevoegen aan winkelwagen".
- Klaar met winkelen? Klik rechtsboven op het winkelwagen-icoon.
- In het pop-upvenster kun je:
- Op de zwarte knop klikken om je winkelmandje te bekijken.
- Direct op de oranje knop klikken om je bestelling af te ronden.
- Volg op de afrekenpagina de stappen om je bestelling te voltooien.
📦 Is mijn product op voorraad?
Niet alle producten zijn standaard op voorraad, zoals kleding van Woolpower, Pinewood en Ivanhoe of Sweden. Je kunt de beschikbaarheid op drie manieren controleren:
- In de productbeschrijving staat of een product alleen op bestelling verkrijgbaar is.
- Bij het kopje "Bestelwijze" (boven de prijs) zie je of naast "Op voorraad" ook de optie "Op bestelling" staat. Als "Op voorraad" beschikbaar is, is het product direct leverbaar.
- Bij het kopje "Levertijd" (boven de prijs) kun je zien hoelang het duurt voordat je bestelling wordt geleverd:
- 1-2 dagen = direct op voorraad.
- Langere levertijd = nog niet op voorraad, maar bestelbaar.
Bestel je een product dat niet op voorraad is? Zodra je bestelling binnen is, bestel ik het product voor je. Dit duurt gemiddeld 2-6 werkdagen, afhankelijk van de leverancier en het land van herkomst.
📦 Een hoger aantal bestellen dan op voorraad?
Wil je meer stuks bestellen dan op voorraad? Dit zijn je opties:
- Bij "Bestelwijze" kun je zien of er een optie "Op bestelling" beschikbaar is. Kies deze en voeg het gewenste aantal toe aan je winkelmandje.
- Bij "Levertijd" kun je checken of een langere levertijd beschikbaar is voor grotere aantallen.
- Niet mogelijk? Stuur een e-mail naar ekoshop@tillvaro.nl met het gewenste product en aantal. Dan kijk ik of ik het voor je kan bestellen!
📌 Waar kan ik een opmerking plaatsen bij mijn bestelling?
- In je winkelmandje: Klik onder het totaalbedrag op "Bestelinstructies" en vul hier je opmerkingen in.
- Vergeten om instructies te geven? Stuur dan een reply op je bestelbevestiging of een mail naar ekoshop@tillvaro.nl.
🔄 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit hangt ervan af of je bestelling al is verzonden:
- Net besteld? Stuur zo snel mogelijk een reply op je bestelbevestiging of een mail naar ekoshop@tillvaro.nl.
- Is je bestelling al verzonden? Dan kun je hem niet meer wijzigen, maar kun je hem eventueel retourneren.
🚚 Hoe wijzig ik het bezorgadres van mijn bestelling?
- Bestelling nog niet verstuurd? Stuur een reply op je bestelbevestiging of een mail naar ekoshop@tillvaro.nl, dan pas ik het voor je aan.
- Bestelling al verzonden? Dan kan het adres helaas niet meer worden gewijzigd.
❌ Hoe annuleer ik mijn bestelling?
- Nog niet verzonden? Stuur direct een mail naar ekoshop@tillvaro.nl of een reply op je bestelbevestiging. Als ik het op tijd zie, annuleer ik de bestelling.
-
Al verzonden? Dan kun je het product retourneren. Bekijk hier hoe dat werkt:
👉 Retourbeleid
⚠️ Heb je een klacht?
Oh nee, is er iets misgegaan? 😔 Als enige werkneemster bij Ekoshop Tillvaro doe ik mijn uiterste best om alles goed te laten verlopen, maar soms gaat er iets mis.
Laat het me weten! Stuur een mail naar info@tillvaro.nl of ekoshop@tillvaro.nl en dan kijken we samen naar een oplossing.
Kom je er met mij niet uit? Dan kun je via de Consumentenbond je rechten als consument bekijken:
👉 Consumentenbond - Je rechten als consument
💚 Dank je wel voor je bestelling en vertrouwen in Ekoshop Tillvaro! Heb je nog vragen? Stuur me gerust een berichtje. 😊
Onlangs bekeken
Aardkaart



